پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3790
-
الف
+

با بهترین سریال رمضانی تلویزیون آشنا شوید

بهترین سریال رمضانی تلویزیون از دیدگاه مخاطبان آی‌فیلم فارسی مشخص شد.

سریال «»او یک فرشته بود» به عنوان بهترین سریال رمضانی تلویزیون از دیدگاه مخاطبان آی‌فیلم فارسی انتخاب شد.

به گزارش آی‌فیلم، در نظرسنجی شبکه آی‌فیلم که با استقبال همراهان همیشگی این شبکه مواجه شد، مجموعه تلویزیونی «او یک فرشته بود»، به عنوان بهترین سریال رمضانی تلویزیون از دیدگاه مخاطبان آی‌فیلم فارسی انتخاب شد.

در این نظرسنجی پرسیدیم: «کدام سریال ویژه ماه مبارک رمضان را بیشتر می پسندید؟»؛ که به ترتیب از مجموعه‌های تلویزیونی «او یک فرشته بود»، «دردسرهای عظیم (۲)»، «میوه ممنوعه»، «مدینه» و «پنج کیلومتر تا بهشت» برای جواب به این سوال نام برده شد.

در این نظرسنجی، همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می‌فرمایید، سریال «او یک فرشته بود» با 33,92 درصد، به عنوان بهترین رمضانی تلویزیون از نگاه مخاطبان آی‌فیلم فارسی انتخاب شد؛ و پس از آن، سریال «دردسرهای عظیم (2)»، مجموعه تلویزیونی «پنج کیلومتر تا بهشت»، مجموعه «میوه ممنوعه» و در نهایت سریال «مدینه» در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

مجموعه تلویزیونی «او یک فرشته بود» در رمضان سال ۱۳۸۴ در ژانری جدید و با قصه‌ای ماورایی به کارگردانی علیرضا افخمی روی آنتن شبکه دو سیما رفت. 

داستان این سریال درباره شخصی به نام بهزاد است که طی ماجرایی با زنی به نام فرشته تصادف می‌کند و او را به خانه‌اش می‌برد. به تدریج حرکات عجیبی از فرشته سر می‌زند و از سوی دیگری در قالب مردی به نام سرابی سعی در سردرگم کردن بهزاد دارد. نهایتاً فرشته موجب می‌شود که بهزاد و همسرش رعنا تا پای طلاق بروند و حتی به بهزاد پیشنهاد ازدواج می‌دهد، اما...

بیشتر بخوانید:

شهیدی از سریال او یک فرشته بود می‌گوید

بازیگران او یک فرشته بود مهمانان ۱۴ اینچ

او یک فرشته بود؛ آغاز کار مریم کاویانی

گرامیداشت یاد و خاطره حسن جوهرچی

م.ه/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر